Pagina's

zaterdag 30 september 2017

100ste blogbericht, Candy Time!

Hallo Allemaal,

Vandaag een speciaal bericht!!
Dit is namelijk mijn 100ste blogberichtje en mijn blog bestaat 1 jaar!!
Dat is een feestje waard, dus ga ik een leuke Candy weggeven!
 Dan is altijd de vraag wat moet je doen om hiervoor in aanmerking te komen! 
Nou dat is niet veel, namelijk:
- Volger zijn van mijn blog
- Plaats mijn Candy op je blog en link terug naar mijn blogpagina
- Laat een leuke reactie achter onder dit bericht

Wanneer gaat de candy eruit?!
Mijn candy gaat er uit als ik 100 volgers heb.
Dan trek ik een lootje onder diegene die een reactie hebben achtergelaten op mijn blog!!

Dus doe gezellig mee,deel dit bericht, laat een leuke reactie achter en wie weet ben jij de gelukkig winnaar van deze Candy!

Fijn weekend!

Liefs Kim

PS. Dit bericht blijft bovenaan staan tot er een winnaar is!

14 opmerkingen:

  1. wow a great achievement Kim, congratulations and I am happy to be a follower...have added to my side bar. Have a lovely weekend.♥
    [aNNie]
    I also have a birthday candy, if you wish to enter..
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com.au/2017/08/its-august.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat met je 100 berichten! en evenveel mooie crea's!
    Doe zo voort!
    Lief dat je een candy weggeeft. ik waag ook graag mijn kans!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100ste bericht. Het is altijd leuk om naar jou creatieve uitspattingen te kijken!
    Ik doe graag mee met de candy.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 100 st bericht en je 1 jarig blog bestaan. Ga vooral zo door met je mooie creaties.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je 100ste bericht ! Hele leuke candy ! ik doe graag mee! Groetjes, en alvast bedankt voor deze kans ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 100ste berichtje Kim, Ik kom graag kijken naar al je mooie kaartjes op je blog! Ik heb de Candy op mijn blog gezet hoor.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kim......gefeliciteerd met je 100e blogbericht!
    Ik ga de Candy op mijn blog zetten en hoop er nog veel berichtjes volgen....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je 100e berichtje en je 1-jarig bestaan, Kim!
    Lief dat je een candy weggeeft, maar ik laat hem voorbij gaan, omdat ik al deze spulletjes zelf al heb. Veel succes voor de andere deelnemers!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een jaar een blog, weet nog hoe je hiermee begon! En honderd blogberichten in een jaar dat is best veel! Ik wens je aankomend jaar weer heel veel blogplezier! Lief dat je een mooie candy weg geeft, maar laat hem voorbij gaan, hebben anderen nog meer kans!!!! Fijne zondag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je een candy weggeeft Kim. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ook ik laat hem voorbij gaan zodat andere meer kans maken.
    Fijne dag,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Kim. Congratulations on your Blogaversary and on your 100 blogposts. I'm a new follower. So glad I found you lovely blog. I had a look around and love your wonderful work. Thanks so much for the chance to win your wonderful candy. I added it to my side bar.
    Hugs, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi KIm. IK heb je candy kenbaar gemaakt op min blog. Heel leuk.. 100 blogberichten best snel.. Leuk is dit toch. om je creativiteit te delen en anderen te kunnen inspireren. Je geeft een leuke candy weg... ik doe graag mee. Fijn weekend. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je een volgerscandy gaat verloten onder je volgers Kim.Ik kan je helaas niet helpen aan meer volgers, omdatt ik al lang volger ben en met regelmaat je prachtige creaties kom bewonderen
    maar ik loot heel graag mee voor deze prachtige stans..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, Hoi Kim,
    ik ben weer terug van blogvakantie en ik doe even mijn ronde op blog, en kwam je leuke candy tegen.
    Lief van je. Ik doe graag mee.
    Van harte gefeliciteerd met je 1e blog verjaardag en je 100ste bericht.
    Wat gaat de tijd snel hé!
    Gezellig bij elkaar langs bloggen en inspiratie opdoen. Hoop dat je het nog lang gaat doen, kom graag bij je langs om al je moois te bekijken.
    Fijn weekend verder, en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim