Pagina's

maandag 19 juni 2017

Zomers elfje!

Hallo Allemaal,

Wat een heerlijk zomers weer is het! I Love it!🌞
Terwijl ik dit berichtje aan het typen ben, zit ik lekker in de tuin te relaxen, o zo lekker!
Vanmorgen en het begin van de middag heb ik lekker zitten knutselen. Ik ben aan de slag gegaan met het Fairies knipvel van Marianne Design en heb er een mooie zomerse kaart van gemaakt met prachtige madeliefjes!
 
De kaart heeft vorm gekregen aan de hand van de lopende sketch van Sweet Sketch Wednesday 2.
Allereerst koos ik een afbeelding uit van het knipvel en daar stemde ik de basiskleur van de kaart op af; oranje. Hier op heb ik een laagje wit en aquacolor design papier gemat. 
Dit design blok is overigens echt prachtig!
Daarna stanste ik een vierkant met stiknaad, sneed ik een brede strook en smalle strook oranje en uit design papier van beide een maatje kleiner. Van de brede stroken bewerkte ik de onderste hoeken met mijn hoekpons en creëerde zo een ronde hoek. Voor op het vierkant met de stiknaad sneed ik een oranje design papier vierkant, gebruikte ik ook de hoekpons en matte deze. Voor onder de afbeelding stanste ik een cirkel met gaatjes. Na alles op de juiste plaats volgens de sketch gelegd te hebben plakte ik dit op de kaart.
Daarna heb ik enkele bloemetjes, takjes en een vlinder gestanst en ook deze een plaatsje gegeven op de kaart. Ik vind de madeliefjes zelf echt een super leuke toevoeging aan de kaart, krijg er helemaal een zomergevoel van!
Tot slot heb ik nog tekstjes gestempeld op de kaart, zodat het een felicitatie kaartje is geworden en nog wat pareltjes eraan toegevoegd als opvulling van de kale plekjes!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
 
Gebruikte materialen:
- Mallen: CR1201 (cirkel met gaatjes) CR1360 (cirkel met stikrand), CR1359 (vierkant met stikrand), LR0357 (vlinder), SD046 (takjes), CLSET36 (bloemetjes)
- Knipvel: VK9560 (Fairies)
- Stempel: Pl1524 (hiep hiep hoera),CS0987 (gefeliciteerd)
- Papier:oranje, wit, groen
- Design papier: PK9147 (Aqua color), PK9132 (la provence), PB7046 (winter pastels)
 - Overig: PL4512 (gele enamel dots), oranje parels en hoekpons

Ook zag ik net dat ik de Challenge bij Addicted to Stamp gewonnen heb met onderstaande kaart. 
Daarnaast ik mijn waterdieren hanger in de top 3 beland bij de challenge van Hobbyvision.
Dat is altijd tof!!
Nu ga ik een blogronde maken en verder relaxen! Ik denk dat ik even mijn haakwerk erbij ga pakken.
Fijne namiddag en avond, geniet allemaal lekker van het prachtige weer!!

Liefs Kim

24 opmerkingen:

  1. Een mooie zomers kaart Kim. Wat heb je die madeliefjes leuk gemaakt zo. En gefeliciteerd met je winnende kaarten. Altijd leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zomers kaartje met de schattige madeliefjes!
    Proficiat met je 2 winnende creaties!
    Dank je wel voor het meedoen bij LMMS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met een mooi plaatje en mooie papiertjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kim wat een mooie sprookjesachtige kaart met dat lieve elfje heb je gemaakt.Wat zijn die madeliefjes leuk erbij, lief met die glanzende hartjes. Gefeliciteerd met je winnende creaties. Bij Addicted To Stamps heb je 3 mooie stempelsets gewonnen. Stuur je me even een mailtje met je adres gegevens? Dan stuur ik ze zo snel mogelijk naar je op.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Kim. Superleuk gemaskt. De bloemen zijn zo leuk op deze kaart. Mooie kleurtjes een topper! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je legt ons weer heerlijk in de watten, met dit mooie zomerse kaartje.
    Super creatief hoe je de haartjes van de madeliefjes hebt gemaakt.
    Gefeliciteerd met je winnende creatie, en met je top 3 plaats.
    Over het weer hoor je mij niet klagen. We hebben er lang op moeten wachten. Het is alleen niet zo goed voor mijn fröbel- en bloggedrag ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt, mooi van kleur en je madeliefjes zijn super!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje! Mooie combinatie van papier, madeliefjes passen er perfect bij en de stempel is prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, ik zie juist dat je een knipvel hebt gebruikt. Blijkbaar was ik iets te snel met typen, maar desalniettemin een schitterende kaart! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A really sweet and beautiful card Kim, gorgeous colouring and colours.x [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Grt van Judith en nog fijne zonnige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card Kim, thanks for sharing with Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart Kim
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie zomerse kaart, ook nog in de zon gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Kim!!! Echt lekker vrolijk en zomers. En super dat je twee keer gewonnen hebt. Dat is inderdaad tof!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk de losse bloemen die de het plaatje aanvullen, erg mooi kaartje.
    Leuk dat je mee doet met onze zomerse verjaardags challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve zomerse verjaardagskaart!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Kim, leuke madeliefjes heb je erbij gemaakt.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende zomerse verjaardagskaart Kim!
    Ontzettend leuk zoals je de witte bloemen erbij hebt gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Kim!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card and such pretty colors! Thanks for sharing it with us at LMMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim