Pagina's

woensdag 28 juni 2017

Zeehondjes!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik weer en jeetje wat een weer zeg, het regent hier pijpestelen en het ziet er na uit dat er nog meer regen gaat vallen deze dag. Bahbah! 
Vorige week was het zo'n lekker zomerweer! Maar ja dit is typisch Nederland!
Mijn kaartje is gelukkig gebaseerd op mooi weer. Ik heb er voor gekozen om een een strandtafereeltje te creëren. De sketch die ik hiervoor gebruikt heb is onlangs een sketch geweest bij Sweet Sketch Wednesday gecombineerd met Marianne Design materialen.
Zandkleur is de basis van de kaart en past mooi bij de kleur van het strand.
Hierop heb ik natuurlijk weer een laagje wit gemat met daarop een stranddesign papier. Deze is prachtig met allemaal schelpjes, teenslippers etc. Daarna heb ik de onderdelen van de sketch uitgesneden en een plaatjes gegeven op de kaart met daarop verschillende design papiertjes.
Als eyecatcher koos ik voor design papier met zee om hierin het mooie zeehondjeskopje in te kunnen plaatsen. Om het realistischer te maken koos ik ervoor om 3 golfjes te stempelen rondom de zeehond. Daarna stanste ik nog een zeehond, standbal en een zeemeeuw en gaf deze ook een plaatje op de kaart. Tot slot voegde ik nog een tekst toe aan de kaart en in de rechterbovenhoek plakte ik 3 metalen sterren.
Met een witte marker heb ik nog wat accenten toegevoegd aan de lieve beestjes en met een zwarte marker tekende ik enkele snorharen en vogeltjes.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
 Gebruikte materialen:
- Mallen: COL1432 (Zeenhondjes), COL1433 (Zeemeeuw), MFD048 (rectangle)
- Stempel: KJ1701 (hoera),  gefeliciteerd ?
- Papier: zand, wit, grijstinten, restjes groen, zwart en blauw
- Design papier:  PK9146 (Cote d'azur)
- Overige: metal sterstuds

Ik ben benieuwd naar jullie reacties over dit kaartje. Nu maak ik even mijn blogronde en dan ga ik heerlijk even aan de freubel, daar is het tenslotte prachtig weer voor! Vinden jullie ook niet??

Fijne dag.

Liefs Kim

17 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke strandkaart, Kim...je hebt alles leuk in elkaar gezet. Ik heb idd ook al lekker zitten knutselen hoor...laat die regen maar vallen!
    Dank je wel voor het meedoen bij LMMS!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Kim....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk met die zeehondjes. Heel lief kaartje!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook helemaal weg van die schattige zeehondjes, maar heb mezelf eens toegesproken....genoeg is genoeg!!! hihi
    Een mens kan niet alles kopen en moet je keuzes maken hè Kim. Schattig is je kaartje geworden. En even regenen is voor de natuur heel goed, want alles snakt naar water en de zon komt wel weer! Net als jou ga ik lekker aan de freubel, heb 4 dagen vrij voor de boeg...heerlijk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was voor mij vandaag een werkdag, dus van het Hollandse weer heb ik vrij weinig mee gekregen, maar dat is stiekem wel het ultieme hobbyweer ;o). En daar heb jij ook heel handig gebruik van gemaakt.
    Wat een geweldig leuk kaartje laat je ons zien vandaag. De zeehondjes zorgen voor de vrolijke noot op je creatie. Ze zijn zó leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met die schattige zeehondjes. Weer een toppertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart heb je gemaakt met de schattige zeehondjes!
    Je hebt de sketch echt heel leuk verwerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute and lovely card. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart gemaakt. Mooie stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning card, love the scenery
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier schijnt eindelijk de zon weer.Joehoe!
    Prachtig maritiem kaartje!
    De zeediertjes zijn zo schattig.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supertoffe kaart. En zo leuke kleurtjes en accentjes. Tof dat je meedoet met onze challenge bij Crafting with Friends.

    grtjs
    Claudia

    DT Crafting With Friends

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://crafting-with-friends.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a fun card - love the seals in the sea! Perfect for a different summer themed card. Thank you for joining in the Paper Shelter Challenge this time. Hope to see you again.

    Hugs, Vannessa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful diecuts and a perfect summer card
    Good luck &Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun Challenge.
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim