Pagina's

zaterdag 10 juni 2017

Welkom Kleintje!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn gehaakte ballerina!! Dankjewel! Ik heb Angelina Ballerina opgezocht en ze lijkt er echt zeer zeker op! Wat leuk dat jullie dat hadden opgemerkt. Thanks!

Dit weekend heb ik een heerlijk vrij weekend! Nja vrij van werk, er staat weer genoeg op het programma. Vanmorgen heb ik al de nodige dingen gedaan en nu even een theemomentje met de damesfinale van Roland Garros op de achtergrond typ ik dit berichtje!
Dus nu terug naar de kaart die ik graag aan jullie wil laten zien. Onlangs plaatste ik al een meisjes babykaartje en ditmaal wil ik een jongens variant laten zien. Altijd handig om op voorraad te hebben.
De kaart heb ik aan de hand van de sketch van the Sketchy Girls gemaakt en heb ik allemaal materialen van Marianne Design gebruikt! Zij heeft een prachtige lijn om babykaartjes mee te maken.

Als basis heb ik pastel blauw linnenkarton gekozen, waarop (zoals altijd) ik een laagje wit en design papier heb gemat. Daarna heb ik de sketch uitgesneden uit verschillende papiertjes en deze de juiste plaats op de kaart gegeven volgens de sketch. Ook koos ik een leuke jongensafbeelding uit van het knipvel en matte deze op een wit kader en ook deze gaf ik de centrale plaats op de kaart.
Het kaartje wilde ik met verschillende baby attributen aankleden en daarom stanste ik een ooievaar, twee autootjes en de drinkfles en hiermee maakte ik de kaart af
Verder een leuke passende tekst gestempeld, zwarte embossingspoeder erover en verhit met de heattool en enkele enamel dots om de kale hoekjes op te vullen.
Tot slot bracht ik met een witte fineliner nog enkele details aan op de baby attributen.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
 Gebruikte materialen:
- Mallen: COL1420 (ooievaar), COL1421 (fles en auto's)
- Stempel: EC0165 (Welkom Kleintje)
- Knipvel: AK0065 (babyplaatje)
- Papier: pastel blauw, wit en restjes zwart/groen/oranje/licht roze
- Design papier: PB7051 (Eline's Sweet Stars)
- Overige: PL4513 (witte en blauwe enamel dots), zwarte embossingspoeder en witte fineliner

Ook zag ik net dat ik op nr 1 in de top 3 ben beland bij Marianne Design Kreadivas. Altijd leuk!
Nu eventjes een blogronde maken, plantjes/bloemetjes poten, wasmachine aanzetten, haakwerkje in elkaar zetten, fotolijstje schilderen etc.etc.
Vanavond gezellig met vrienden uiteten, morgen eerst even naar het tuincentrum voor de overige plantjes en daarna naar Guus Meeuwis met familieđź’—

Fijn weekend allemaal!!

Liefs Kim

19 opmerkingen:

  1. Wat een beeldige babykaart heb je gemaakt Kim...zoveel leuke details!
    Gaaf dat je in de Top 3 gekozen bent.
    Dank je wel voor je deelname bij LMMS.
    Veel plezier bij Guus vanavond (doe hem de groeten☺)...HOUDOE!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje. Mooie kleurtjes en erg leuk die vlakken. De kleine details maakt het kaartej helemaal af. Veel plezier vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, erg leuk hoe je de verschillende stansjes verwerkt hebt. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kim, dit is een hele lieve en vrolijke babykaart geworden. Mooi opgebouwd met de verschillende stansjes. Gefeliciteerd met je winnende kaart, altijd tof natuurlijk. Geniet nog van je drukke maar leuke weekend :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Kim,veel plezier morgenavond.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very cute card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie babykaart ! Ik moet er ook nog twee (in opdracht) maken. Zal hier morgen eens aan beginnen... Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke jongenskaart Kim, wat grappig die ooievaar die om het hoekje komt kijken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Kim. Heb ook een kaart met deze sketch gemaakt, maar die zie je dinsdag wel.
    Een leuke dag vandaag, zal vast lukken met Guus....
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief babykaartje Kim!
    Je hebt er een leuke kaart van gemaakt de sketch heb je mooi verwerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben je al bij gekomen van je Guus concert?
    Bij Guus is het altijd gezelligheid, ik ben al 2x bij een concert van hem geweest.Zo leuk!
    Leuke babykaart!
    Mooie materialen gebruikt.
    Gefeliciteerd met je top 3 kaartje.
    Fijne Zondagmiddag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat ben je vlijtig..deze kaart vind ik zo mooi van lay out leuk hoe de ooievaar zo uit de hoek piept..fijn dat je alweer meedoet bij Marianne Design Divas en Marianne Design Kreadivas, succes en tot snel, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh deze is heel erg leuk! Wat een enig kaartje. En gaaf dat je nummer 1 was bij de challenge.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is leuk Kim, lief plaatje, mooi papier.
    Gefeliciteerd met je top 3 kaartje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi just love this super cute and adore your die cuts and love how you have used the sketch too !! Thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke kaart lief plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fun card. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Anything Goes optional twist Transport" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje is dit ook! Heel erg leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim