Pagina's

zondag 25 juni 2017

De vriendinnetjes Uil

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn geplaatste creaties!
Zelf ben ik erg blij met mijn creaties en dan is het leuk om jullie enthousiaste reacties te lezen!! Ook op facebook deden de kaartjes het goed!

Vandaag even geen kaartje, maar een weer een leuk haakwerkje. Afgelopen tijd heb ik behoorlijk veel zitten haken, lekker in de tuin, in de pauze op het werk, op de bank etc.. Elk vrij minuutje heb ik aan deze lieve schatjes besteed. Mag ik jullie voorstellen aan mijn twee vriendinnetjes: Floor en Fleur!
Ik heb ze een klein zusje gegeven en ze heeft de naam Florientje gekregen!


De patronen zijn van Stip en Haak en het is Floortje de uil (+mini.
Zijn ze niet schattig??! Ik vind ze super lief en heb ze een mooi plaatjes in huis gegeven!

Er is een kaartje van mij in de top 3 beland bij de Challenge van Sweet Sketch Wednesday.
Dat vind ik erg leuk!

 Fijne dag allemaal!
Ik moet vanmiddag weer werken, heb morgen heerlijk een dagje vrij en vieren we gezellig de verjaardag van mijn moeder!!!

Liefs Kim

7 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn deze lief Kim. Mooi gehaakt en het is een lief stel.
    Werk ze voor nu en voor morgen veel plezier bij je moeder.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief stelletje, die 3 F-jes...knap gehaakt hoor Kim!
    Proficiat met je winnende kaartje en morgen een fijne verjaardag voor en met je moeder.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve familie zo samen, ziet er gezellig uit Kim. Gefeliciteerd met je winnende kaart en gezellige dag morgen.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat een gave uilenfamilie kim!
    gefeliciteerd met je behaalde top plekje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan je prachtig haken Kim, de familie uil is prachtig.
    gefeliciteerd met je top 3 plekje en de verjaardag van je moeder.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vriendinnetjes Uil heb je gehaakt! Die zullen het plekje in huis lekker opfleuren. Gefeliciteerd met je top notering! Fijne dag toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, super schattig!
    Wat ben je een veelzijdig mens.Zo leuk om te zien wat je met het haken maakt.
    De namen van je uiltjes zijn ook zo grappig.
    Heel leuk gedaan!
    Gefeliciteerd met je top 3 plaatsje.
    Beetje laat, proficiat met je moeder.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim