Pagina's

donderdag 18 mei 2017

Vrolijke ijsjes!

Hallo Allemaal,

Ook vandaag weer een verjaardagskaartje. Dit maal een wat simpelere uitvoering, omdat ik het designpapier zo gaaf vond en dus zonde om deze helemaal te verstoppen.
Toen ik het papier zag had ik al gelijk het ideetje in mijn hoofd.
Gister een mooie zomerse dag daar paste toch zeker wel een lekker ijsje bij!! of niet???
De basis van de kaart wordt gevormd door een roze linnen kartonnen kaart met een laagje wit en design papier erop gemat.
Daarna heb ik een mooie wavy round en een basis cirkel gestanst en op de kaart gelegd. Omdat ik het leuk vond om de ijsjes van het design papier terug te laten komen op de cirkel heb ik ijsjes gestanst in de bijpassende kleuren en ook kregen ze oogjes. Zijn ze niet super schattig zo???? en Smakelijk!!
Verder heb ik met een fineliner de cirkel bewerkt met enkele soort van streepjes stipjes lijn, daarna een tekststrook gesneden en voorzien van de tekst "Gefeliciteerd"!
Nog wat pareltjes erop, tsjaa deze ontbreken bijna nooit op mijn kaartjes, dus nu ook niet!
  
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
Gebruikte materialen:
- Mallen: MFD071 (wavy round), MFD055 (cirkel), LR0365 (ijsje)
- Stempel: CS0987 (gefeliciteerd)
- Papier: roze, wit en restjes zand, mint groen, babyroze en zwart
- Design papier: Soft Colours & Easy Basic Pastels (Craft Sensations)
- Overig: groene, roze en gele parels en zwarte fineliner

Verder een leuk nieuwtje: ik heb de tweede prijs gewonnen op het blog van Marianne Design Divas met onderstaand kaartje.

Straks lekker shoppen met mijn moeder en zus en gezellig samen een hapje eten in de stad!
Nu even verder aan de slag met het trouwkaartje dat volgende week af moet zijn!!

Fijne dag!

Liefs Kim

21 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Kim ! Die ijsjes zien er zo lekker uit ! Hmmm ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerdmet je prijsje. Een gave kaart, dus verdiend. Je kaart met de ijsjes ën je vraag""Mag dat"" met dewarmte. Nou en of mag dat. En mag het niet, dan is het toch lekker geweest, lekker puh, zei mijn jongste kleindochter altijd. Ik vind jouw ijsjes demoeite van het likken waard. hihihi grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie zomerse kaart met de ijsjes kim. Je kaart waar je een prijs mee gewonnen hebt ook gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is superleuk geworden. De ijsjes zijn top, en zien er heerlijk uit! gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke verjaardagskaart.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super lief verjaardagskaartje Kim...leuk met die ijsjes erop
    en gefeliciteerd met je winnende kaartje ...heel leuk voor je ....geniet ervan!!!
    en veel shopplezier vanmiddag

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt, leuk met die ijsjes! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad zonde om dit mooie DP te verstoppen...precies goed zo met die ijsjes. Ik zie dat je meedoet bij LMMS....leuk! Proficiat met je winnende kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke ijskaart kim......yammie :-)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk en prachtige verkoelende ijs kaart Kim! Was gister zeker weer voor een lekker ijsje! Gaaf die wiebeloogjes op jou gemaakte ijsjes! Ik vind je kaart ENIG!!! En ook van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke coole kaart Kim! Erg toepasselijk voor het warme weer van gisteren en erg leuk uitgevoerd. Gefeliciteerd met je tweede plekje, dat is meer dan verdiend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekker euh leuke kaart Kim. Krijg er gelijk trek in.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik krijg gelijk zin in een ijsje Kim, je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar wordt je meteen vrolijk van als je zo'n kaartje ontvangt.
    Gefeliciteerd met je 2e prijs.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuk ijsjes kaartje. Lekker zomers ook!!
    En nog gefeliciteerd met je prijs.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful Birthday card. Thanks for joining us at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Birthdays" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwww wat een fantastisch mooie creatie en dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Both of these cards are adorable. Especially love the kawaii ice cream. Thanks for playing along with us this fortnight at Little Miss Muffet. AJ DT LMM

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim