Pagina's

dinsdag 30 mei 2017

Diep in de Zee

Hallo Allemaal,

Allereerst een hartelijk welkom aan Tietje, leuk dat je mij bent gaan volgen!
Daarnaast vind ik het gaaf om te zien dat mijn trouwkaartje bij jullie in de smaak is gevallen (zowel op mijn blog als op de facebookpagina van Marianne Design).
We hebben een aantal prachige zomerse dagen achter de rug. Nadat ik gistermorgen lekker even een theetje gedronken heb bij mijn moeder in de tuin en het 's middags te warm was om buiten te vertoeven, heb ik mij even teruggetrokken op mijn hobbykamer. Tussendoor heb ik eventjes tv gekeken, want ik ben een tennisfan en Kiki Bertens moest spelen en ze heeft gewonnen!!

Ik wilde een onderwater tafereeltje maken en ben daarom aan de slag gegaan met de mermaid stempel, het bijbehorend designpapier en de zee/strandmallen

Een blauwe linnenkartonnen kaart vormt de basis van de kaart, waarop een laagje wit en designpapier heb gemat.
Verder sneed ik een blauwe strook en een maatje kleiner uit design paper, deze matte ik ook. Om deze strook heb ik blauw/wit bakkerstouw geknoopt en een plaatje gegeven op de kaart.
De mermaid en de schildpad heb ik gestempeld, ingekleurd met mijn Faber Castel potloden, uitgeknipt en met 3d tape op de kaart geplaatst.
Na het plaatsen van de afbeeldingen wilde ik er een onderwater tafereeltje van maken een heb daarom zeewier en verschillende visjes gestanst en op de kaart verwerkt.
Alle visjes heb ik een echt oogje gegeven met een witte marker, zo leeft het meer.
Tot slot heb ik nog de tekst Hoera en luchtbelletjes op de kaart gestempeld en enkele pareltjes in de hoek geplakt.
  
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Gebruikte materialen:
- Mallen: CR1406 (zeewier), Col1431 (visjes)
- Stempel: HT1619 (Mermaid, schildpad en luchtbelletjes), CS0987 (Hoera)
- Papier: blauw, wit en restjes geel, zwart en verschillend tinten groen
- Design papier: PB7052 (Eline's Ocean)
- Overig: blauwe parels, bakkerstouw en faber castel potloden

Nu even omkleden, mijn tennisoutfit aan en dan partijtje tennissen.
Fijne avond!

Liefs Kim

15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de zeemeermin, Kim.
    Dank je wel voor het meedoen bij Vilda Stamps en LMMS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje!
    Visjes zijn super cute.
    Veel plezier met tennissen.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit onder water tafereeltje Kim, en de zeemeermin en schildpad zo mooi ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje Kim. Mooi gekleurd.
    Fijne avond,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt Kim om er een mooi onder water tafereeltje van te maken! Heel mooi geheel bij elkaar! Wat een zomertje hè!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Kim, schattig met de visjes, mooie digi, mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk onder water tafereeltje Kim!
    Alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Kim...wat een lief zeemeerminnnetje erop
    zo een leuk onderwater tafereeltje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very beautiful. I love the scene you have created. Thanks for sharing with us at Inspiration Destination. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kim
    Dit is een geweldig mooi kaartje, je hebt alles zo zorgvuldig bij elkaar gezocht en dat zeemeerminnetje is heel mooi ingekleurd.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog en Addicted to Stamps.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een onwijs mooie kaart! Erg leuk met die visjes er zo bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful mermaid card Kim, lovely design.x [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  13. She is beautiful. Love all the design elements. Thanks for playing along with us this fortnight at Little Miss Muffet. AJ DT LMM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje Kim!! Zoveel mooie details. Ik dacht eerst dat je hem gemaakt had met het idee van de MD challenge blog waterdiertjes. Misschien kan dat alsnog. En anders maakt je nog zoiets (als je wilt).
    Fijn pinksterweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een mooie onderwater wereld gemaakt op je kaart Kim. Super! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim