Pagina's

zondag 14 mei 2017

Cupcake Nancy

Hallo Allemaal,

Wat fijn dat jullie leuke berichtjes hebben achter gelaten bij mijn blogberichtjes.
Vandaag laat ik jullie weer een verjaardagskaartje zien. Altijd fijn hier een voorraadje van te hebben.
De stempel die ik op deze kaart gebruikt hebt kocht ik onlangs met mijn moeder op de beurs in Den Bosch. Dit is een stempeltje van CC Design, erg leuk!

De kaart heb ik gemaakt aan de hand van de sketch van die Sketch Tanten en het thema bij Crafty Sentiments (Bright Colours). 
Als basis koos ik voor een groen tint en deze wilde ik graag combineren met geel, omdat ik het afdrukje al vooraf ingekleurd had met mijn Spectrum Noir markers in deze kleuren. En ik vind het mooi om dit op elkaar af te stemmen.
Op de basiskaart matte ik dus een laagje wit en geel design. Daarna sneed ik de twee vierkanten en de rechte strook uit groen papiere en een maatje kleiner uit design papier en matte deze. Verder heb ik de randen van het afdrukje bewerkt met inkt, daarna een passend kader voor gesneden en de hoekjes bij beide bewerkt met de rond hoekpons. Om de rechte strook heb ik een lintje gedaan met een strikje.
Alles gaf ik een plaatje volgens de sketch op mijn kaart.
Omdat in het stempeltje een lekkere cupcake voorkomt vond ik het leuk om een cupcake in dezelfde kleuren toe te voegen aan de kaart. Dus deze heb ik gestanst en op de kaart geplakt met 3d tape.
Nog leuke slingers erbij, twee gele knopen, enkele plakparels en een een passende tekst op de kaart gestempeld en klaar was mijn verjaardagskaart!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 

Gebruikte materialen:
- Mallen: CR1392 (slinger), LR0160 (cupcake)
- Stempel: CS0987 (tijd voor taart), RB1031 (Cupcake Nancy)
- Papier: groen, wit, restje zand en roze
- Design papier: PB7049 & PB7050 (Eline's babies blue & pink)
- Overig: gele, groen en rode plakparels, gele knopen en groen lint

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en deze lees ik graag! Zometeen lekker even knutselen en dan op bezoek bij onze mamsssies!

Fijne moederdag!

Liefs Kim

26 opmerkingen:

  1. Heel lief dit kaartje Kim...inderdaad een super lief stempeltjes erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine ganz zauberhafte Umsetzung des Sketches. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten und den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief plaatje en mooie kaart heb je gemaakt met de leuke sketch.
    Zie ik nu dat je designer bent bij de Creatieve Sketchy girls? Heel leuk en veel succes.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke feestelijke kaart Kim, en de kleuren zijn zo mooi op elkaar afgestemd.
    Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card with such a sweet image and lovely pastel colours, thanks so much for playing along at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, love the sweet image.x ♥[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lief kaartje, Kim...en die extra cupcake doet het heel goed!
    Dank je wel voor het meedoen bij zowel LMMS als Vilda Stamps!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful and cute card.
    Thank you for joining us at the Sketch-Tanten Challenge.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deine Karte ist wunderschön.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje Kim!
    Zijn ook zulke leuke en lieve stempels.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk kaartje, super kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schat van een kaart Kim, je hebt zo mooi gekleurd, de afwerking is top.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a sweet Party creation! Love the colours and the cute image! Very nice and funny work.
    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#5 – May – let your heart speak)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel lief en schattig kaartje Kim. Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a cute and pretty card! Sweet image, beautiful colouring and colour combo, lovely papers and design.
    Thanks for joining us at Fab N Funky this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry for being late commenting but have been on a week's holiday interstate. Love your sweet card. Cute image. Thanks for sharing with us at Crafting from the Heart Challenges.
    Hugs, Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is fantastic.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat en leuke kaart en het stempeltje is erg schattig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. :-))) fabulous card!

    Thank you so much for joining our challenge at Fab'n'Funky! Good luck :-)))
    Troppo Stella DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige verjaardagskaart.
    Het cakeje ziet er super lekker uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit een schattig kaartje. Mooie kleuren en leif plaatje.
    Thanks for joining us at Cards und More.
    Good luck!! Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. so cute
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This card looks really wonderful, the image is so sweet.Thanks a lot for joining us at our Dots and / or Stripes challenge by Sweet Stampers Challenge
    Hope to see you again.
    Hugs and greetings Angela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Wow, Such a Gorgeous card! Thank you so much for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim