Pagina's

zaterdag 20 mei 2017

Creative Sketchy Girls: Sketch Mei


Hallo Allemaal,

Vandaag een berichtje van mij als designer van Creative Sketchy Girls. Sinds deze maand behoor ik tot het designer team van deze blog. Dat vind ik heel erg leuk!
Het is de 20e van de maand en dat betekent een nieuwe challenge. Ditmaal wordt er een sketch gebruikt voor het creëren van een leuke kaart.
Voor het creëren van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van een van de sporsors. Ik kreeg de Flower Girl van Broken Fairy en heb deze ingekleurd met mijn Spectrum Noir Markers.

De basis bestaat uit een frisse licht gele tint met een laagje wit en design papier erop gemat. Daarna heb ik een groene wavy round, een gele cirkel met stikrand en een design papier cirkel gestanst. Vervolgens heb ik de twee stroken gesneden (zowel uit geel als design papier). Daarna stanste ik het kader waarop ik de ingekleurde digi heb gemat. Al deze onderdelen heb ik op de juiste plaats op de kaart geplakt en toen ben ik verder gegaan met het afmaken van de kaart! Hiervoor heb ik verschillende bloemetjes en twee vlindertjes geponst. Daarna enkele takjes uit twee kleuren groen gestanst en samen met de bloementoef op de kaart geplakt.
Ik heb nog 3 enamel dots aan de kaart toegevoegd en twee verjaardagsteksten erop gestempeld.
Het meisje is helemaal blij en gelukkig dat ze jarig is!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
 Crafty Sentiments - Pastel Colours
 The Crafter's Cafe Challenge - #173 Birthday
- Mallen: CR1360 (cirkel met stikrand), MFD071 (wavy round), MFD055 (cirkel), MFR048 (ractangle 3), 6003/0061 (takjes)
- Digi:
Flower Girl van Broken Fairy
- Stempel: Pl1524 (hoera.jarig zijn)
- Papier: geel, wit, groen, mint groen, roze
- Design papier: (merkloos)
 - Overig:3 verschillende bloemenponsjes, vlnderpons, roze enamel dots en Spectrum Noir Markers. 


Ik ben benieuwd naar wat jullie van mijn kaartje vinden
 Jullie doen toch zeker ook wel mee met deze leuke challenge. 
Ga snel naar het blog van Creative Sketchy Girls en plaats je creatie. Dit kun je doen tot 15 juni. 

Liefs Kim


18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt, leuke stempel en mooie bloemen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Kim!
    Gefeliciteerd met je DT-schap.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst proficiat met je DT schap, Kim....je hebt de smaak te pakken☺☺
    Je hebt een leuke kaart gemaakt. Mooi gekleurd en lieve bloemetjes en vlinders.
    Leuk dat je meedoet bij LMMS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heeft je bloemenmeisje leuke blosjes Kim! Heel mooi kaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Kim, lief afdrukje, mooi gekleurd, de afwerking is weer toppie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim,
    wat een Superleuke voorbeeldkaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je designerschap, wat leuk. De sketch is op jouw kaart heel goed te zien. Mooi gekleurd ook.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. She is lovely, gorgeous creative and elegant card Kim.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart is het geworden Kim. En wat gaaf dat je er nu in het designteam zit. Een hele eer!! Geniet er lekker van.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige voorbeeld kaart gemaakt als lid van het DT. Prachtig ingekleurd, leuke sketch, kortom prachtig geheel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Kim. Heel veel succes met je dt schap. Mooie kaart en leuke sketch.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your choice of papers for this project. All of the dies and colors make for such a sweet backdrop for this little girl.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments for our Pastel Colors challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful - lovely layers, great colours and fantastic use of the sketch too,

    Thanks for sharing at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful Birthday card. Thanks for joining us at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Birthdays" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Really pretty make, love that sketch

    Thank you for sharing with us at Inspiration Destination this time, hope to see you again soon
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card.Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim