Pagina's

zaterdag 1 april 2017

Hoera, jarig zijn

Hallo Allemaal,
Leuk dat jullie zulke leuke reacties achter laten bij mijn blogberichtjes. Ik lees deze graag en met veel plezier! Ook breng ik graag bezoekjes bij jullie, om lekker ideetjes op te doen! Zo zie ik al veel kaartjes voorbij komen met de nieuwe en super lieve eendjes stans van Marianne Design!!

Nu terug naar mijn kaartje, ik blijf nog even doorgaan met de felicitatie kaartjes. Altijd fijn om hier een voorraadje van te hebben, zodat ook mijn familieleden een kaartje kunnen uitzoeken om te versturen. Dit keer heb ik gekozen voor mijn favoriete kleurencombinatie (kleurenpallet 2 Sisters on  the blog), groen en blauw tinten, gecombineerd met het prachtige stempeltje van Wild Rose Studio: Bella With Flowers!


De basis van de kaart is blauw linnenkarton met wit en design papier erop.
Ik heb vervolgens 3 blauwe vierkanten gestanst en voor op deze vierkanten twee kleinere vierkanten uitgesneden en gemat.
Tevens sneed ik een wit vierkant waarop ik het afdrukje heb gestempeld en met mijn faber castell potloden ingekleurd.
Verder stanste ik mooie bloemetjes, takjes en slingers en gaf deze een plaatsje op de kaart.
Tot slot nog wat parels en tekst toegevoegd.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
Cards und More Shop Blog - Challenge 10
Crafting With Friends - Challenge 40
 

Gebruikte materialen:
- Mallen: CR1359 (vierkant), CR1392 (slinger), CLSET36 (bloemen), 6003/0061 (takje)
- Stempel: CL226 (Bella With Flowers -Wild  Rose Studio), PL1524 (hoera, jarig zijn)
- Papier: blauw, groen en wit
- Design papier: PK9135 (Fleurique)
- Overige: groene parels, groene inkt, bloemenponsje

We hebben nu lekker samen een paar daagjes vrij en gaan even naar Zandvoort! Hopelijk blijft het een beetje redelijk weer en wandelen we heerlijk langs het strand, hapje eten, terrasje pakken, eindje fietsen etc.! Verder gaan we ook nog even shoppen, want ik heb nog cadeaubonnen en wil daar graag een heat tool van kopen, geven jullie mijn tips voor het merk en kleurtjes qua embossingpoeder?

Fijn weekend! 
 
Liefs Kim

18 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Kim.Lief plaatje heb je gekleurd.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppertje Kim!!
    Ga jou ook volgen, er is moois genoeg te zien hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Kim en wat een lief plaatje van het olifantje!
    Ben benieuwd of je hebt kunnen wandelen, want in Brabant heeft het bijna heel de dag geregend. Shoppen kan natuurlijk altijd! Mijn heattool komt van https://www.anmacreatief.nl/detail/721822/papermania-heattool.htm en om met embossen te beginnen zou ik de clear, de witte en de zwarte poeder nemen (ik heb geen voorkeur voor merk). Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Fijn weekend verder.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tevens wil ik je bedanken voor het meedoen met de VILDA challenge!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  4. Hoi Kim,

    Wat een leuke, vrolijke kaart!
    Mijn Heatgun is van Artemio en werkt prima voor mij. Qua embossingpoeder, ik zou clear, wit, zwart en evt. goud en zilver kopen. Daar werk ik het meest mee. Van embossingpoeder is niet alles even fijn. Ik heb ooit een paar felle kleuren gehad, die het absoluut niet fijn deden, maar daar weet ik het merk niet meer van (weggegooid). De poeders die ik nu heb zijn van Artemio en werken prima (is al wel even geleden dat ik die gekocht heb dus weet niet of deze nog steeds in de handel zijn.

    Veel plezier in Zandvoort!
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele lieve kaart met het olifantje ! Ik heb mijn heating tool er even bijgenomen, maar er staat geen merk op. Maar heb even opgezocht het is een Rayher. Ik gebruik hem niet veel, maar hij doet zijn werk goed :) Mijn embossing poeder is ook van Rayher. Zeker clear nemen. En verder heb ik wat pastels die me toen mooi leken ,maar waar ik eigenlijk niet veel mee doe. Ik denk dat wit en zwart meer bruikbaar zijn. Vergeet je embossing stempelkussen niet :) Geniet van je uitje naar Zandvoort ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje van een kaart Kim, wat een lieve kleurtjes en zo mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart! Hee mooi ingekleurd ook. En qua embossingpoeder? Wow is heel goed, maar ik heb ook van Nellie Snellen en Mbosser(oid) en daar ben ik ook allemaal tevreden over. Ik vind zelf zwart/wit en bruin wel hele handige kleuren. Ook heb ik kerstrood en groen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful card! Thanks for joining us at Stempel-Magie.
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk vrolijk kaartje heb je gemaakt. Je kleuren zijn super!
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week! Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekker vrolijk kaartje Kim!!
    Ik vond die kleurenchallenge zo ingewikkeld maar jij heb er gewoon een leuke kaart van gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk en vrolijk kaartje!
    Leuke details.
    Het olifantje is zo leuk met de grote bos bloemen.
    Mooi kaartje!
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie vrolijke kaartje met een leuk design en wat een schattige olifantje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart, erg leuk die slinger.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaartje leuk met die slinger
    ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, such a Beautiful card and coloring! Thank you so much for joining our challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim