Pagina's

zondag 18 september 2016

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #19

Hallo Allemaal,

Hoe fijn is het om na een lange werkweek je terug te trekken op je hobbykamer om lekker te freubelen?? Nou ik vind het heerlijk. 
Vandaag heb ik de Dutch Doobadoo Sketch Challenge #19 uitgewerkt.


Drie kerstbomen in 3 formaten vormen de basis van de kaart. Deze heb ik allemaal uitgewerkt in legergroen linnenkarton en bijpassend design papier. Vervolgens heb ik 3 vlakken gesneden uit design papier evenals de mooie kerstbloemen. Daarna de kerstbomen, sneeuwsterren, kerstbellen en de strik gestanst uit groen en wit linnenkarton. Na het stansen van de strik heb ik de binnenkant eruit gesneden om een mooie open strik te creĆ«ren, hierdoor komen de kerstbellen mooier uit.  "Wishing you a white christmas" vond ik een leuke tekst om het onderste hoekje mee op te vullen.

Voor deze kaart heb ik een Gorjuss stempel gebruikt en ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.

 Kleurnummers:
Haren & koosen : 180-176-177
Huid: 132-131-130
Jurk, schoenen & muts: 168-174-173
Kandelaar: 180-176-177
Kaars: 250 + 105-109


Gebruikte materialen:
Doobadoo Kerstboom: 470.713.117
- Mallen: MFD045 (kerstbomen), LR0412 (bloemen), LR0393 (sneeuwsterren), Col1363 (kerstbellen) en 6002/0184 (strik)
- Stamps: GOR907119 (Gorjuss Nightlight) en Col1370 (tekst)
- Papier: legergroen en wit
- Design papier: 6011/0708 (Joy! Let it snow)
Overige: Enamel  dots Gold (PL4510) en gouden plakparels


Fijne avond.

Liefs, Kim

5 opmerkingen:

  1. Dit is echt een mooie uitwerking van de sketch Kim. Heel leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke creatie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Kim, prachtig design papier en zulke mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Kim....en dat lieve Gorjussje heb je mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim